Verzenden & retourneren


Kan ik een artikel retourneren?

We willen je vriendelijk verzoeken om nadat je de bestelling ontvangen hebt, de inhoud van het pakket te controleren. Klopt de inhoud van het pakket niet met je bestelling? Neem dan contact met ons op via [email protected]

Als een artikel niet voldoet aan je verwachtingen, mag je het binnen 30 dagen op eigen kosten retourneren. Artikelen onverzegelde artikelen zoals alle zelfbruiners van Protan en Yourock.
Glans en scrub van Protan, kunnen niet geretourneerd worden.
Poseerslips en bikini's mogen wegens hygiënische redenen alleen ongedragen en in hun ongeopende, originele verpakking met aangehecht prijskaartje geretourneerd worden. Als ze hier niet aan voldoen, kunnen ze niet geretourneerd worden.
Wanneer het artikel beschadigd is, kan Bodytan een schadevergoeding in rekening brengen.

We willen benadrukken dat het je eigen verantwoordelijkheid is het pakket naar het juiste adres te sturen. We adviseren je een bewijs van verzending te bewaren tot je terugbetaling verwerkt is.
De kosten voor het opsturen van het pakket zijn voor rekening van de klant.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

We maken het voor het geretourneerde product betaalde bedrag binnen 30 dagen over. De geretourneerde producten moeten in hun originele staat zijn, mogen niet beschadigd zijn of gewassen, gewijzigd of gedragen en in hun originele verpakking zitten samen met aanverwante accessoires of handleidingen.*

*Als een geretourneerd artikel niet voldoet aan de bovenstaande eisen, behoudt Bodytan het recht om het geretourneerde artikel te weigeren.

Wij verzenden met GLS. Zodra jouw artikel verzonden is dan ontvang je een email met daarin de TrackTrace code voor jouw pakket.